Se nyt om Kirkernes koncerter

Der afholdes hvert år Kirkekoncerter både i Drejø Kirke og i Skarø Kirke. De faste er: Nytårskoncerten i Skarø Kirke, som er først i januar, og Sommerkoncerten i Drejø Kirke, som ligger fast, og altid er onsdag i uge 30.

Derudover kommer der også andre spændende Kirkekoncerter i løbet af året.

Gå ned under Kirkekoncerter og se billeder eller video fra årenes mange, dejlige koncerter.

Nytårskoncert i Skarø Kirke søndag den 21. januar 2024 kl. 14 med Vor Frues Kantori fra Svendborg med dirigent Povl Chr. Balslev.

Sommerkoncert i Skarø Kirke søndag den 16. august 2020 kl. 14.00 med "Herreværelset". Kom og hør Villy Søvndal fra en "anden kant".

Sommerkoncert i Drejø Kirke onsdag den 24. juli 2019 - Midt i Drejø Festuge i uge 30. Kom og hør "Klezmerduo"

Sommerkoncert i Skarø Kirke søndag den 11. august 2019 med "Ditte Fromseier duo".

Nytårskoncert i Skarø kirke søndag den 6. jan. 2019. kl. 14. Kom og oplev Harmoni Vognen. Koncerten er gratis. Der serveres kaffe, kransekage og et glas champagne i forsamlingshuset efter koncerten.

Koncert i Drejø Kirke med "Den debile Treo" onsdag den 26.juli 2017 kl.14

Fællessang i Drejø Kirke torsdag den 27. juli 2017 kl.19

Sommerkoncert med Kathrine K. Andersen i Skarø Kirke søndag den 6. august 2017 kl. 14.

Katekismekuppet v/ Ester Rützou i Drejø Kirke fredag den 11. august kl.17.